Feyenoord heeft een opgefrist logo, zo meldt Feyenoord op de website. Er zijn een aantal kleine aanpassingen gedaan. Dit vernieuwde logo is goedgekeurd door Stichting Continuïteit (StiCo).
Het gaat om vier aanpassingen. Een strakkere uitlijning van de woorden 'Feyenoord' en 'Rotterdam' door de ruimte tussen de letters gelijk te trekken. De linkerhelft van het logo heeft een fellere kleur rood gekregen en de karakteristieke F uit het logo is precies in het midden gezet. Ook is de gouden scheidslijn tussen het rood en wit verwijderd. De club gaat hiermee terug naar de basis, aangezien de eerste variant van het huidige logo ook geen scheidslijn bevatte.
Het logo is vaker opgefrist. De laatste wijziging is van 2009. De aanpassingen in het logo komen voort uit de vernieuwde visuele identiteit van de club, die met ingang van deze zomer wordt toegepast. Het volledig doorvoeren van de vernieuwingen van de huisstijl is een flinke operatie en zal een seizoen in beslag nemen. Het slotstuk zal het nieuwe shirt van 2025-2026 zijn.