OFFICIEEL | Feyenoord en Prijsvrij langer door samen

OFFICIEEL | Feyenoord en Prijsvrij langer door samen

5 reacties 5
Bron: Feyenoord.nl
Foto: FR-Fans.nl

Feyenoord en Prijsvrij D-Reizen Groep hebben hun langlopende samenwerking verder uitgebreid. De reisorganisatie heeft de lopende overeenkomst met Feyenoord namelijk verlengd tot met seizoen 2026-2027 en zal bovendien gaan fungeren als Travel Partner van de club. Dat betekent dat Prijsvrij alle reizen van Feyenoord (ook de Feyenoord vrouwen, de Business Club en de Academy) zal organiseren. Dit maakt Feyenoord bekend op de eigen website.

Prijsvrij Vakanties en D-reizen is al ruim een decennium aan Feyenoord verbonden in diverse hoedanigheden. Afgelopen seizoen werd Prijsvrij zelfs de eerste Back-of-shirt Partner van de club, waardoor de naam prominent op de rug van de shirts van het eerste elftal te zien was. Daarnaast fungeerde Prijsvrij in seizoen 2023-2024 ook als Official Partner van Feyenoord Vrouwen 1, en was het in die hoedanigheid nadrukkelijk betrokken bij de verdere ontwikkeling van het vrouwenvoetbal binnen Feyenoord.

Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord is zeer tevreden met de verlenging en uitbreiding van de samenwerking. ‘Prijsvrij Vakanties is een gewaardeerde en trouwe Partner van Feyenoord. Wij geloven in duurzame Partnerships en zijn daarom verheugd dat we met Prijsvrij Vakanties al in een vroeg stadium onze samenwerking kunnen verlengen. Daar spreekt wederzijds heel veel vertrouwen uit. De verlenging en uitbreiding van de samenwerking met Prijsvrij Vakanties geeft een belangrijke impuls aan onze commerciële omzet en een solide basis voor verdere groei.’

Marc van Deursen, CEO & Founder van Prijsvrij Vakanties & D-reizen, sluit zich aan bij de woorden van Van der Knaap. ‘Ook wij geloven in een duurzame relatie. Ik ben dan ook verheugd dat we dit Partnership kunnen verlengen. Niet alleen vanwege mijn liefde voor de club, maar ook zeker omdat wij zien dat het merk Prijsvrij Vakanties, mede door ons Partnership met Feyenoord, groeit in haar naamsbekendheid. We hebben memorabele acties georganiseerd zoals de campagnes ‘Grand Hotel De Kuip’ en ‘Stem van De Kuip’. Daar willen we uiteraard verder gevolg aan geven en daarnaast meer zichtbaar zijn met aanbiedingen richting de supporters en zakelijke relaties. Andere hoogtepunten zijn voor mij ook de barbecue voor de vrijwilligers van het sfeerteam en gebruik van onze VIP dug-out door Legioenleden.’

Lees ook