Feyenoord en Univé gaan nauwer samenwerken
Feyenoord en Univé gaan per 1 juli nauwer samenwerken. Univé was al partner van de Rotterdamse club, maar zal zich nu gaan verbinden als strategisch partner. De club en de verzekeraar ondertekenen een contract voor drie jaar.
Univé en Feyenoord lieten al zien goed samen te werken. Feyenoord en Univé sleepten gezamenlijk een gouden SponsorRing in de categorie ROI/Business Case in de wacht, daaruit blijkt hoe goed de partners samenwerken, zo valt te lezen op Feyenoord.nl.
Breed betrokken
‘Die conclusie van een onafhankelijke jury was voor ons een extra bevestiging van wat wij al wisten: dat Feyenoord en Univé bij elkaar passen’, zegt commercieel directeur Ruud van der Knaap namens Feyenoord. ‘We zijn dan ook blij dat we onze samenwerking voortzetten met het Strategisch Partnership tot en met medio 2027. Daarbij waarderen we het ontzettend dat Univé vanuit die rol breed betrokken en verbonden blijft aan Feyenoord Vrouwen 1 en de Feyenoord Foundation.’
Supporter van Sport
Alex Vreugdenhil, Manager Commercie Univé Het Groene Hart: ‘We zijn erg trots en blij dat we nog langer en nog inniger met Feyenoord gaan samenwerken. De afgelopen jaren hebben we samen succesvolle campagnes en mooie initiatieven ontwikkeld voor supporters. Dat heeft geleid tot grotere naamsbekendheid, maar wat voor ons minstens zo belangrijk is: we zijn met ons partnership maatschappelijk van meerwaarde geweest. Net als Univé stimuleert Feyenoord lokaal en regionaal sport en beweging. Dat sluit naadloos aan bij onze missie als Supporter van Sport. Een missie die we de komende jaren blijven uitvoeren.’