Feyenoord en Univé hebben woensdagavond een gouden sponsorRing in ontvangst mogen nemen in de categorie ROI/Business Case, zo meldt Feyenoord op de website. Univé het Groene Hart is sinds 2022 Partner van Feyenoord.
Dennis van Keulen, Manager Commerciële Zaken bij Feyenoord is trots op de SponsorRing. 'En al helemaal omdat deze is gewonnen in de categorie ‘ROI Business Case’', aldus Van Keulen op de website van Feyenoord. Simpel gezegd: het maximale rendement uit een partnership halen. Dat is waar het uiteindelijk om gaat en daar werkt Feyenoord met haar Partners hard aan.’
Ook Alex Vreugdenhil, Manager Commercie Univé het Groene Hart, is blij. ‘Dit is een fantastisch resultaat en een welverdiende erkenning voor het gehele team dat vanaf het begin keihard heeft gewerkt om het partnership succesvol vorm te geven. De samenwerking tussen Univé, Feyenoord en House of Sports kenmerkt zich vanaf de start door wederzijds vertrouwen, enthousiasme en de gezamenlijke wil om te slagen. Dit heeft zich in de praktijk vertaald in succesvolle campagnes, activaties en mooie initiatieven samen met Feyenoord en de Feyenoord Foundation’.
Het oordeel van de jury wordt ook benoemd op de website. 'Univé en Feyenoord hebben een geweldig mooi resultaat behaald, met merken die iets met elkaar gemeen hebben. De case had duidelijke businessdoelstellingen en er was een overtuigende realisatie van targets! Van A tot Z is er gedacht vanuit het resultaat voor de sponsor, maar ook in het belang van de rechterhouder zijn in deze case de juiste nuances aangebracht.'