Na vijf jaar hoofdpartnerschap van EuroParcs komt er een einde aan, zo meldt Feyenoord op de website. Na vijf seizoenen zal het logo van EuroParcs van de borst verdwijnen.
Commercieel directeur Ruud van der Knaap van Feyenoord benoemt dat het hoofdsponsorschap een succes is geweest. ‘Het partnership met EuroParcs is vanaf het begin voor beide partijen een succes geweest', aldus Van der Knaap op de website van Feyenoord. 'Met in het oog springende campagnes werden niet alleen de doelstellingen behaald, maar ook twee SponsorRingen gewonnen. En laten we de commercials met Jan Boskamp, waarmee EuroParcs de supporters met een dikke knipoog op de juiste manier wist te bereiken, ook niet vergeten. Dat EuroParcs ook in de toekomst aan ons verbonden blijft, is een extra bewijs van de waardering die er tussen beide partijen over de samenwerking is én blijft.’
Martin de Boer, Director Rental & Marketing EuroParcs kijkt ook met plezier terug op de samenwerking en naar de samenwerking die gaat komen. ‘Niet meer op de borst, maar voor altijd in het hart. We hebben vijf wereldse jaren beleefd op het shirt van Feyenoord. De Road to Tirana, het landskampioenschap en de bekerwinst. We kijken dan ook uit naar de verdere samenwerking.’
Komende zondag zal voor het laatst EuroParcs op het shirt staan in de wedstrijd tegen Excelsior Rotterdam.