Bij voetbalpodcast Kick-Off van de Telegraaf wordt kort de aankondiging van de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, MediaMarkt, besproken. De Telegraaf zelf kwam vrijdag met het nieuws dat de elektronica gigant de nieuwe hoofdsponsor gaat worden vanaf het volgende seizoen. 'De kassa rinkelt in De Kuip', vertelt Marcel van der Kraan, die aanwezig was bij de persconferentie van Feyenoord eerder op de dag.
'Dat is een goed teken', vervolgt de journalist. 'Ze hadden eerder al een fantastische sponsordeal, die alle records brak' doelend op de sportmerk Castore. Volgens Van der Kraan komt de aankondiging van MediaMarkt als donderslag bij heldere hemel, omdat de media eerder over een ander Rotterdams bedrijf had geschreven.
'Het is wel grappig dat er een MediaMarkt in Rotterdam Centrum zit, gelijk naast een Feyenoord Shop. Dat is een zeer goede tactische move', aldus Van der Kraan.
Feyenoord zelf heeft de berichtgeving van De Telegraaf nog niet bevestigd.