Feyenoord heeft in Hoogvliet een nieuwe Official Partner gevonden. De supermarktketen die zijn oorsprong kent in de buurt van Rotterdam verbindt zich niet alleen aan Feyenoord 1, maar ook aan de Feyenoord Vrouwen 1 en de Feyenoord Foundation. Met het centrale gedeelte in Bleiswijk zit het belangrijkste gedeelte nog steeds onder de rook van Rotterdam.
Joris van Dijk, commercieel directeur, is erg blij met de nieuwe official partner. ‘Hoogvliet is geworteld in provincies waar veel Feyenoord-supporters wonen. Door de handen ineen te slaan ontstaat een mooie kans om onze supporters ook op de supermarktvloer in aanraking te laten komen met Feyenoord. Daarnaast is het fantastisch dat Hoogvliet de club in de volledige breedte omarmt. Dit geeft eens te meer aan hoeveel meer Feyenoord is dan alleen voetbal in De Kuip’, aldus Van Dijk op Feyenoord.nl.
Sebastiaan van Duijn, directeur Marketing & E-commerce bij Hoogvliet, is erg trots op het partnership. ‘Hoogvliet is een echte familiesupermarkt en daarom past de grootste volksclub van Nederland, met haar trouwe legioen, perfect bij ons, onze klanten en onze medewerkers. Bij onze eerdere samenwerkingen merkten we al dat Feyenoord en Hoogvliet supermarkten een perfecte match zijn. Wij hechten net als Feyenoord veel waarde aan gezonde voeding en beweging. Hierin kunnen wij elkaar absoluut versterken.’