Het seizoen 2021-2022 is voor Feyenoord officieel begonnen met de introductie van het thuistenue 2021-2022. Naast het vertrouwde rood en wit, heeft het shirt zwart als prominente accentkleur, zoals te zien op de kraag, mouwen, sponsorbedrukking en rugbedrukking. Nieuw is ook EuroParcs, dat komend seizoen het stokje als hoofdsponsor van Droomparken volledig overneemt.
Direct online bestellen kan hier.
Op de doorlopende rode baan van het shirt zijn witte adidas-strepen geplaatst, geaccentueerd met witte kraag. De witte baan op het shirt is voorzien van rode adidas-strepen en een rode kraag. Daarnaast bevat de rode linkermouw een klein label met een subtiele verwijzing naar de Rotterdamse vlag.
Nu verkrijgbaar in (online) Feyenoord Fanshop
De thuiscollectie is per direct verkrijgbaar, inclusief bedrukking, via de online Feyenoord Fanshop, net als de eerder deze week geïntroduceerde trainingscollectie. Alle nieuwe producten zijn vanaf vandaag (25 juni) verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop Binnenwegplein. Vanaf zaterdag 26 juni is het nieuwe thuistenue in alle Fanshops verkrijgbaar.
Maak jouw gepersonaliseerde video
In de campagnevideo van het nieuwe thuistenue spelen diverse Feyenoord-speler een hoofdrol, maar jij kunt daar ook onderdeel van uitmaken. Maak nu jouw gepersonaliseerde video en bekijk hoe je in de uitgebreide video op verschillende plekken verschijnt. Klik hier om een eigen video te maken.
Klik hier om het nieuwe Feyenoord thuisshirt voor seizoen 2021-2022 te bekijken.
Lees meer over