Afgelopen vrijdag zijn de laatste spandoeken weggehaald uit De Kuip. Het einde van een waanzinnige actie die maar weer eens heeft aangetoond hoe uniek onze club is. 47.213 stoelen zijn uiteindelijk bezet geweest met een spandoek wat uiteindelijk een uitverkocht stadion betekende.
Ook hoofdpartner Droomparken sloot zich aan bij de actie en had samen met de andere strategische partners (adidas, TOTO, Breeman BMW, Heineken en de Vriendenloterij) een groot doek, gemaakt door supporters, op vak W2 en W3 liggen. Het doek heeft, net als al die andere kunstwerken in De Kuip, in de afgelopen maanden veel te verduren gehad. Regen, storm en zelfs hevige sneeuwval teisterden het spandoek. Mede dankzij een groep trouwe supporters wist het partnerdoek uiteindelijk elke (sneeuw)storm te doorstaan.
Droomparken spreekt hun dank uit aan al die supporters die dag en nacht hebben klaargestaan. Zij stellen voor deze groep in het najaar twee groepsvilla’s beschikbaar voor een groepsweekend weg voor het vaste team voor een gezamenlijk weekendje op één van de Droomparken.
Lees meer over