Feyenoord verlengt sponsorcontract tot medio 2022
Hoofdsponsor Droomparken verbond zich in 2019 voor twee jaar aan Feyenoord. De aanbieder van vakantieparken was daarvoor hoofdsponsor van Vitesse. Hoewel bedragen nooit officieel bekendgemaakt worden, zou Feyenoord aan de deal 12 miljoen euro over twee jaar verspreid krijgen. Feyenoord was de afgelopen tijd op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor vanaf het seizoen 2021/2022.
De hoofdsponsor Droomparken werd in juli 2020 overgenomen door EuroParcs. Een internationale aanbieder van vakantiewoningen. De naam EuroParcs zal als moederbedrijf van Droomparken te zien zijn in de KNVB Beker en de Europese campagne van Feyenoord. De samenwerking bevalt dermate goed dat deze in ieder geval wordt verlengd tot medio 2022, met de optie voor een extra jaar. Daarmee zal EuroParcs vanaf volgend seizoen alle wedstrijden op het Feyenoord tenue te zien zijn. Commercieel directeur van Feyenoord Joris van Dijk toont zich tegenover het Algemeen Dagblad in zijn nopjes met de verlenging; "Wij zijn bijzonder verheugd dat we, in deze financieel moeilijke tijd, zo’n trouwe partner hebben gevonden. De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership met Droomparken hebben behaald."