Bij de heren van Veronica Inside van Veronica was Chris Woerts aangeschoven om te praten over commerciële doeleinden binnen Feyenoord. Het lijkt binnen de voetballerij een mooie manier om een extra zakcentje te verdienen, namelijk een docuserie laten maken. In de navolging op Sunderland 'Til I Die op Netflix en de 'All or Nothing'- serie die bij onder meer Manchester City en Tottenham Hotspur is opgenomen op Amazone Prime, lijkt nu Feyenoord aan de beurt.
Chris Woerts zegt daarover het volgende: "Feyenoord is in verregaande onderhandelingen met Disney. Het betreft een docu op Disney Plus over het reilen en zeilen binnen de stadionclub." Het kan de club een leuk zakcentje opleveren, zo weet de sportmarketeer te melden: "Het levert een paar miljoen op. Niets staat in de weg om dat contract te tekenen." Bij Feyenoord hoopt men zo meer internationale bekendheid te verwerven. Feyenoord is hiermee de eerste Europese club die een samenwerking aangaat met Disney.
Ook Voetbal International meldt de samenwerking met de Amerikaanse entertainment gigant. Het zou zelfs gaan om een bedrag van 3 miljoen euro. De eerste afleveringen moeten voor de winterstop al online komen en bieden de supporters een unieke inkijk achter de schermen bij Feyenoord. Het enige dat nog ontbreekt zijn de handtekeningen.