Feyenoord en Sportclub Feyenoord hebben zondag in De Kuip een overeenkomst getekend waarmee de samenwerking tussen de twee entiteiten zichtbaar verder wordt geïntensiveerd.
Nu het onlangs opgeleverde trainingscomplex gezamenlijk gerund wordt, vinden beide partijen het van belang dat ook de uitstraling daar waar mogelijk uniform is. Dankzij de vandaag ondertekende overeenkomst voor onbepaalde tijd komt dit voortaan met name tot uiting op de fonkelnieuwe accommodatie, zoals bij de boarding langs de vijf velden. Grote partners als Droomparken, Heineken en adidas zijn hierdoor goed en branche-exclusief vertegenwoordigd als het gaat om zichtbaarheid op het complex dat de beide identiteiten delen.
Peter Bak, bestuurslid van Sportclub Feyenoord, is blij met de nieuwe overeenkomst. ‘Deze stap is een logisch vervolg op de weg die we als Feyenoord-familie reeds zijn ingeslagen. Nu we gezamenlijk het nieuwe trainingscomplex runnen, is het van belang om ook naar buiten toe eenheid uit te stralen en dat is precies wat we met de ondertekening van dit contract hebben bewerkstelligd.’
Ook algemeen directeur a.i. Mark Koevermans is tevreden met de verdere uitbreiding van de samenwerking. ‘We zijn blij dat we na de totstandkoming van het gezamenlijke nieuwe trainingscomplex nu ook de uitstraling één en hetzelfde is. Daarnaast is het vanuit commercieel oogpunt bezien ontzettend belangrijk om onze grote partners zoveel mogelijk zichtbaarheid te bieden.’
Lees meer over