Feyenoord sluit nieuwe samenwerkingsovereenkomst
RM Netherlands is de komende drie seizoenen als partner aan Feyenoord verbonden. De samenwerkingsovereenkomst tussen beide partijen werd woensdag officieel bekrachtigd in De Kuip.
RM Netherlands bezorgt zowel nationaal als internationaal pakketten en poststukken voor consumenten en de zakelijke markt. Het bedrijf is opgericht door de Britse postorganisatie Royal Mail en inmiddels zelfstandig actief vanuit Nederland. Directeur Alexander Hendriks is blij met de overeenkomst. ‘Feyenoord is een heel grote club die in alle delen van de wereld bekend is. Dit past uitstekend bij het internationale karakter van ons bedrijf, waarmee we wereldwijd post bezorgen. Bovendien biedt de samenwerking ook commercieel mooie kansen.’
Ook commercieel directeur Mark Koevermans van Feyenoord is content met de nieuwe samenwerking. ‘Wij zijn blij met het vertrouwen dat RM Netherlands heeft in dit partnership en kijken uit naar de komende drie jaar, waarin we op diverse vlakken gaan samenwerken,’ aldus Koevermans. ‘Naast dat RM supplier wordt voor post- en pakketbezorging, gaan we ze ondersteunen bij het bereiken van hun zakelijke doelstellingen.’
RM zal voor Feyenoord niet alleen de pakketpost, maar ook de verzending van de diverse magazines voor de supporters gaan verzorgen. Voor supporters die via de online Fanshop-artikelen bestellen verandert er niets in vergelijking met de afgelopen jaren. Bestelde pakketten kunnen niet alleen thuis worden bezorgd, maar ook bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt worden opgehaald.