'Deze kaartverkoop heeft op geen enkele manier voldaan aan onze hoge kwaliteitseisen'

'Deze kaartverkoop heeft op geen enkele manier voldaan aan onze hoge kwaliteitseisen'

Foto: Pro Shots
De kaartverkoop van de passe-partouts voor de thuiswedstrijden in de groepsfase van de Europa League ging niet soepel. Het Duitse ticketbureau Eventim heeft nu haar excuses aangeboden. ,,We willen alle Feyenoord-supporters onze verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak dat zij hebben ondervonden bij het boeken van passe-partouts’’, aldus Dr. Julian de Grahl, directeur van moederbedrijf Eventim Sports tegen het Algemeen Dagblad. ,,Deze kaartverkoop heeft op geen enkele manier voldaan aan onze hoge kwaliteitseisen.'' ,,Het kaartverkoopsysteem en de IT-infrastructuur die we voor Feyenoord gebruiken, is complexer dan de systemen die we bij andere grote clubs gebruiken. We hebben alles uitgebreid getest, maar konden niet voorzien dat één specifieke database technische problemen zou veroorzaken toen veel mensen tegelijk inlogden.’' De Grahl denkt dat het niet meer voor gaat komen. ,,We hebben de technische oorzaak ontdekt en het probleem verholpen. Als Feyenoord opnieuw online kaarten moet verkopen, zorgen wij voor een stabiel systeem.''
Lees ook